خواستم بگویم، فاطمه دختر خدیجه? بزرگ است، دیدم فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه دختر محمد است. دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه همسر علی است. دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه مادر حسین است. دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه مادر زینب است. باز دیدم که فاطمه نیست.فاطمه فاطمه است نه، اینها همه هست و این همه فاطمه نیست. فاطمه، فاطمه است
همه هستی و آفرینش از وجود فاطمه(س) است
هشت سال قبل از هجرت و در پنجمین سال ماموریت بزرگ پیامبر(ص)و نزول مائدهی آسمانی (دین مقدس اسلام و در روز بیست جمادیالثانی بود که خانه رسول خدا نورباران شد و در کنار محور توحید و کانون یگانه پرستی«کعبه» و در دامن پاک خدیجه خورشید عالمتاب و فرشتهای به صورت انسان قدم به دنیا گذاشت که با نور و شعاع چشمگیر و خیرهکننده خودش تمام جهان را روشن و منور ساخت و با ولادت کوثر خدا،در عالم ملکوت و سماواتیان شور و شعف و سرور واقع شد و تمام فرشتگان از مقام معبود اجازه خواستند تا خودشان را به نوزادی که بقای کعبه و توحید و ملک و ملکوت و لاهوت و ناسوت از وجود اوست تبرک کنند و خانه محقر و کوچک خدیجه مهبط ملائک الله گردید و به رغم نیامدن زنان قریش برای کمک خدیجه پاک را در وضع حمل فرشتهای که غضب خدا ازغضب او و رضایت و خشنودی خدا از خشنودی اوست، درهای آسمان و رحمت باز شد و چهار فرشته و بانوی آسمانی آمدن او را در وضع حمل یاری نمودند و هر کدام آن زنان آسمانی نوزاد را به آغوش گرفتند و خودشان را تبرک کردند.
بلی کوثر و منبع و سرمنشأ همه خیرات و برکات خدا به دنیا آمد درحالی که سربه سجده گذاشته و انگشت و دست راست را به طرف آسمان نمودند و به وحدانیت خدا و رسالت پدر و ولایت شوهر و یازده فرزندش شهادت و گواهی داد، به جهانیان اعلام فرمود که سعادت و سرافرازی دنیا و آخرت ، عزت و افتخار در عالم ملک و ملکوت در گرو توحید و ولایت ائمه معصومین(ع) است از مقام عرش خدا پیک امین بر پیامبر(ص)نازل شد تا اسم نوزاد را فاطمه بگذارد چرا که فاطر و خالق و آفریننده مخلوقات است و فاطمه نجاتدهنده همه آن کسانی است که شیفته و پوینده راه و مکتب هستند و خداوند فاطمه را از همه آلودگیهای ظاهری و باطنی و حالات و عادات زنانگی از عالم ذر و میثاق پاک و پاکیزه نموده و او را در عالم عهد و پیمان از علوم و دانش بشری بینیاز نموده است
بلی فاطمه با قدم مبارک خودش عالم بشریت و ملک و ملکوت را روشن کرد و خدا و رسول او را شعبهای از دین و مکتب اعلام نمودند، چرا که اسلام بر دو شعبه بنا شده است یکی قرآن و ثقل اکبر و دیگری فاطمه و بچههای او که ثقل اصغر هستند چرا که اگر فاطمه و مکتب او نباشد دیگر ثقل اکبر هم معنی و محتوی ندارد، شاید مصلحت پروردگار بر عدم ارسال رسول بعد از پیامبر(ص) این بوده است که بعد از خلقت فاطمه(س) و بچههای او نیاز به ارسال رسول نبوده است برای اینکه فاطمه(س)و حسن و حسین(ع)و سجاد و باقر و صادق(ع)و فرزندان معصوم او تا منجی عالم بشریت علت بقای دین الیالابد و الگو و سرمشق همه دینداران و پویندگان راه آن و رهبر و پیشوا و هدایتگر همه آن کسانی که کفرستیز و عدالتخواه هستند و در نزد خدا مصلحت این بوده است که با خلقت فاطمه(س) تمام مکاتب آسمانی کامل و نعمتها تمام شده و مهر ختم رسالت با آفرینش فاطمه(س) بر دفتر و دیوان ارسال رسول زده شده است چرا که با وجود ستارگان درخشان همانند علی و حسن و حسین و سجاد و باقر و صادق و کاظم و رضا، تقی و نقی، عسکری و مهدی (ع) که ازدامن خورشید عالمتاب فاطمه(س) بوجود آمدن و از سرچشمه عصمت و طهارت و پاکی او تغذیه شده و همانند منظومههای شمسی به دور او میچرخند و به جهانیان نور و شعاع خودشان را میگسترانند دیگرنیاز به ارسال رسول نبوده است، چرا که به نام فاطمه و مکتب او همه کارها شروع شده و به او ختم می گردد، چرا که نور عالم از نور فاطمه است"واشرقت الارض بنور ربها" و هستی و وجود عالم و ارسال 124 هزار پیامبر و آفرینش ملک و ملکوت و سماوات و افلاک و عرش و کرسی و لوح قلم، حشر و نشر از وجود فاطمه(س) است. برای این که خدای فاطمه(س) فرمود:"لولاک لولاک کما خلقت الافلاک ولولا علی کما خلقتک ولو لا فاطمه لما خلقتکما" اگر در عالم خلقت تو پیامبر نمی بودی افلاک را نمی آفریدم و اگر مصلحت برعدم آفرینش علی می بود تو را هم خلق نمی کردم و اگر بنا بود فاطمه در عالم هستی نباشد تو و علی را هم نمی آفریدم. و بعد از آفرینش انسان در طبقه نسوان و برگزیدگان آنان دیده نشده است که زنی در عالم رحم و جنین با مادر صحبت کند و انیس و مونس او و تسلی و آرامش دهنده مادر باشد جز فاطمه کوثر خدا(س) و خداوند مقام اورا از تمام بانوان برگزیده حوا، کلثوم، آسیه و مریم را در زمره خدمتگزاران او قرار داده است، اگر خداوند در عالم ملک مریم را ببیند و روزی آماده برای او می فرستاد و هر وقت زکریا بر او وارد می شد روزی آماده از میوه های بهشتی را نزد او می دید ولی مقام فاطمه را هم در عالم ملک و هم در عالم ملکوت و سماوات برتر از مریم قرارداد و اورا از علم و دانش بیکران خودش در معنی تغذیه نموده است که هر وقت علی ولی خدا براو وارد می شد علم و دانش و معرفت بیکران رانزد او آماده می دید و سئوال می کرد یا فاطمه آنها از کجاست؟ می گفت: از نزد خداست و لذاست که با دو دریای امامت و ولایت و عصمت و طهارت علی(ع)و فاطمه(س) و کوثریت آنها ولولو و مرجانهایی که از آن دو دریای معنویت بوجود آمدند دیگر نیاز به ارسال رسول نبوده و با خلقت خورشید درخشنده فاطمه و ماه تابنده علی و ستارگان روشنی دهنده و 11 اختر تابناک بر دیوان کتب آسمانی و ارسال رسول مهر ختم نبوت و رسالت زده شده است چرا که فاطمه و دوازده امام معصوم همانند منظومه شمسی به دور جاذبه او می چرخند و محبتهای خدا بر تمام بشریت و امتهای اولین و آخرین می باشند.
الهی بحق فاطمه و ابیها و بنیها و نبیها عجل فرج الحجه
به کوشش:سید مهدی هاشمی
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میناب